Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2009

Ένα φτηνό παιχνίδι


Θέλεις πάντα αυτό που δεν μπορείς να έχεις
Σαν μια απάτη του ονείρου τριγυρνάς στα συντρίμμια μιας πραγματικότητας
Ενός κόσμου ασυμβίβαστου
Μιας ζωής που πεθαίνει στο συναίσθημα
Και γιεννιέται στη λογική

Δες με
Είμαι ένας σαν όλους τους άλλους
Καμία γραμμή στο πρόσωπο μου δεν διαφέρει
Κανένα μέρος πάνω μου δεν μεταφράζει κάτι πρωτότυπο
Όλα παρουσιάζουν μια κοινή εικόνα

Φέρεσαι σαν μικρό παιδί που κοιτά τις όμορφες βιτρίνες
Και αναζητά με το βλέμμα το πιο γυαλιστερό και ακριβό παιχνίδι
Για να το κρατά αργότερα στα χέρια και να το θαυμάζει
Να φοβάται να παίξει μαζί του μήπως το ραγίσει σε
κάποια γωνία και χάσει την αυθεντικότητα του


Δες με
Είμαι ένα φτηνό παιχνίδι

Τίποτα πάνω μου δεν συγκρίνεται με την συλλογή σου
Τίποτα δεν γυαλίζει και το χρυσάφι μου είναι πλαστό
Όλα παρουσιάζουν μια κοινή μορφή

Αναρωτιέσαι γιατί διάλεξες εμένα
Αναρωτιέμαι γιατί με διάλεξες.
Φοβάσαι να δεχτείς τις επιλογές σου
Συγκρούονται με τις επιθυμίες σου
Φοβάμαι να δεχτώ τις επιλογές σου
Συγκρούονται με την καρδιά μου;
Mια απάντηση για όλα: με αγαπάς χωρίς όρους και συνταγές.

Όμως.. γιατί εμένα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: