Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

.


‘’Πόσο μικρός είναι ο κόσμος;’’
Αυτή η φράση τόσο συχνά ακούγεται
Λέγετε
Και νιώθετε
Αλλά εγώ διαφωνώ
Δεν είναι ο κόσμος μικρός
Απλά εμείς βλέπουμε μόνο όταν θέλουμε.

'’Μου λείπεις’’
Αν ψάξεις στο κινητό δέκα ανθρώπων αυτή τη στιγμή
Το πρώτο μήνυμα που θα διαβάσεις είναι αυτό
Μου λείπεις..
Μου
Για ακόμα μια φορά βάζουμε σε δύο αθώες λέξεις μπροστά το εγώ μας
Και τις καταντάμε τόσο εγωιστικές

‘’Σαγαπώ΄΄
Λέξη αστραπή, την βλέπεις, την ακούς και τραντάζεσαι στον ρυθμό της
Την νιώθεις , την λες
Τι γίνετε όμως όταν δεν την εννοείς;
Χτίζεις ένα ψεύτικο κόσμο και σε λίγο τον γκρεμίζεις
Αφήνοντας κάποιον κάτω από τα ερείπια

’πόσο μικρός είναι ο κόσμος μου, μου λείπεις. σαγαπώ’’
Ο κόσμος μου είναι μικρός χωρίς εσένα.
Μου λείπεις γιατί λείπεις εσύ από την ζωή μας και τα σχέδια μας.
Σε αγαπάω γιατί μόνο εσύ κάνεις την καρδιά μου να χτυπά
τόσο αργά και τόσο γρήγορα ταυτόχρονα.
Και χωρίς εσένα όλα είναι πέτρινα, χωρίς ουσία και αίσθημα.
Ακίνητα και αόρατα.

2 σχόλια:

dreamin eyes είπε...

Χμμ, αν είχε δίπλα 'περιγραφή', θα είχα βάλει "ανατριχιαστικό" !!!
είναι πολυ όμορφο ,μπράβο :)

Αγγελίνα είπε...

ευχαριστώ πολύ :)